miercuri, octombrie 07, 2009

instituţia breaking newsului

ne-am procopsit după revoluţie şi cu această găselniţă a senzaţionalului occidental. Explicabilă nevoia noatră de imediat, de se întîmplă acum. Doar aşa ne-am născut, la televizor! Dacă prin anii 90 se mai întîmpla cîteceva memorabil, azi de exemplu am încercat să urmăresc emisiunea La ordinea zilei, cu Dana Grecu, penru că îl avea ca invitat pe Petre Roman, preferatul meu, mai ales de când i se citeşte în privire fericirea unei nesperate vieţi luate de la capăt. Cînd colo, ce se întîmplă, măi- cade sistemul de check in la Otopeni! ce vuiet, ce transmisii în direct, mitraliera verbală şi aşa insuportabilă a moderatoarei- mă întreb cum de rezistă soţul, iubitul, dacă aşa vorbeşte şi în viaţa reală- şi aşa trecu toată emisiunea. Acum 2 minute, cînd era să zică şi Petre ceva, asta zice, staţi puţin domnule Roman, ţineţi-vă vorba, publicitate!
Breaking news care întrerupe breakingnews: vorbeşte Boc. ha,ha

Un comentariu:

  1. draga, inteleg foarte bine ce spui. N-O SUPORT PE DANA GRECU! parca stiam ca scrisu' cu majuscule inseamna enervare pre limba internautilor.

    RăspundețiȘtergere