luni, octombrie 05, 2009

Bagaje

începe nebunia făcutului de bagaje. Nu mi-a plăcut niciodată această fază, dezorganizată fiind eu în general. Acum încerc să mă orientez pe secţiuni: secţiunea baie, cu foen, placă, ondulator, cosmetice- de la pastă de dinţi la hairwax, prosoape, pijamale-cîte, una, două, groase sau subţiri, cuminţi sau decoltate?- secţiunea haine şi pantofi, cît mai lejeră nu-i aşa, că doar există galerii Lafayette şi în Limoges, oricum complicat pentru că la fusta gri port puloverul verde care se asortează doar cu mărgelele lungi, albastre, de la Murano, iar cu fusta neagră...complicat, deci, secţiunea deschizător de sticle, foarte importantă, deşi o să am o bucătărie utilată dar ştiţi ce panică te cuprinde cînd eşti seara cu o sticlă în mînă şi nu ai cu ce să o deschizi, secţiunea notebook, cabluri, aparate, de asta se ocupă soţul, uff. Apoi poşete: cîte sa-mi duc, de obicei le asortez, sa-mi iau doar una, gen rucsac? Grea întrebare. Secţiunea cadouri: ce sa-i duc profesorului meu? Chiar nu ştiu. E tînăr, e filatelist dar timbre deja i-am dat, e cinefil dar dvd-uri cu filme româneşti i-am dat. Plus că are nevastă, o fetiţă...
Ajutaţi-mă...

11 comentarii:

  1. pijamale decoltate?! heeelloooo! nu cumva te duci cu bursa de studii?!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate e foarte cald în apartament, să nu mă sufoc:)
    p.s. reao!

    RăspundețiȘtergere
  3. no, dac-o fi foarte cald in apartament, cum speri, pijamalele subtiri si decoltate sunt pentru confortu' tau, ok, ai voie sa fii meteo-optimista, cata vreme nu-s pentru pentru...antonio?! stii tu, ala caruia tre' sa-i zici ca "fa caldo"

    RăspundețiȘtergere
  4. da, da, da! antonio la limoges! e cate-un antonio peste tot...unde nici nu te astepti, unde nici cu gandu' nu gandesti. asa ca, pazea! eu zic sa lasi pijamalele decoltate si sa-ti iei botoseii, ca sa te pazesti mai usor!

    RăspundețiȘtergere
  5. bine, bine, o sa iau doi botoşei mici, de-ăia ca de crăciun, e bine, să-i pun în geam? ha,haha

    RăspundețiȘtergere
  6. da' vezi sa fie mici de tot, la o adica sa nu se vada, ca poti sa stii cine trece pe la geam? poate fi kevin costner, poate fi mel gibson. si daca vede botosei sigur nu se opreste. asa ca pune-i mai mult de sperietoare pentru looser-i. braveheartz-ii si bodyguarzii nu se impiedica ei de-o pereche de botosei, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  7. no, acuma stiu că eşti expertă în tot felul de moaşte, da chiar aşa, să-mi dai aceste referinţe? ce crezi tu??? că mel gibson nici servieta cu laptopu nu mi-o duce, hihihi

    RăspundețiȘtergere
  8. vai! moaste inseamna ca era sa ma urc in masina sa plec la arad ca sa-l vad pe kevin? parca asta era geronto...cumva?!

    RăspundețiȘtergere