miercuri, octombrie 28, 2009

Cine e sf.Martial? Sa ne spuna Coralia

asteptam

9 comentarii:

  1. de ce crezi ca ar trebui sa stiu raspunde? ma simt ca la scoala, in clasa I, cand imi auzeam numele si nu fusesem atenta la intrebare.

    RăspundețiȘtergere
  2. a juger dupa eticheta pusa...chiar ca incep sa simt cum imi cresc coditele si-mi pun cordeluta de elastic care ma strange peste urechi da' nu ma impiedica sa aud ce mi se sopteste din spate "poet satiric roman". ala-i? sau merg la loc cu nota 4?

    RăspundețiȘtergere
  3. da draci, daca era poet satiric il mai faceau aia sfint? ca si bisericacatolica, nu s-a dat in laturi de la moaste si alte de-alea, spirituale

    RăspundețiȘtergere
  4. google it! am gasit! "the first bishop of Limoges".

    RăspundețiȘtergere
  5. enfin, m-am prins...de tot?! o fi hotelu'?!

    RăspundețiȘtergere
  6. hotelu' care poarta numele sfantului si care se gaseste la limoges, unde esti tu. nu acolo stai? nu de-aia ai scris de sfantu' cu pricina? ca al;tfel...de ce altceva? ihiiii! tot nu m-am "prins", azi e one of these days...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stau pe strada cu pricina, iti trimit si poza imediat.
    te inteleg, si eu stau foarte prost cu nervii

    RăspundețiȘtergere