sâmbătă, octombrie 03, 2009

Azi

Spre deosebire de prietena mea, care ...am fost muuult mai harnica. am facut mancare, am facut franceza cu iulia, am servit masa si am prestat program de spalat vase la pranz si cina si (la sugestia iuliei, care s-a oferit sa-mi scrie un billet doux pe masa din sufragerie) am sters si praful. na! si am mai si tradus vreo cinci pagini de studiu critic la editia din 16...a molitfelnicului de la balgrad. jur ca n-am stiu despre el da' m-am pomenit onorata de increderea ierarhului in pterile mele. no, nu puteam sa-l dezamagesc, nu? au total, am tradus pana acum fo' douas' de pagini si mai am tot cam atatea. cu promisiunea unui loc cu verdeatza... am lenevit suprem.

4 comentarii:

  1. deci,totodată...4 octombrie 2009 la 02:49

    mă , da pretina asta a ta îi o hărnicuţă ! ni la ia !...

    RăspundețiȘtergere
  2. aşe pretine am io, una şi una
    tu ce mai zici?

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ieri zieai ca ai lenevit suprem si totusi ai postat un comentariu, azi?! cum se cheama asta?!

    RăspundețiȘtergere
  4. pretine una si una...hmm! nus' de ce ma simt vizata...si periata, oarecum. o fi pentru responsabilitatea asumata en douce, pe mail?! dupa cum vezi, mi-a trecut, draga. am comentat deja pe blog. semn ca m-am toooot uitat toata ziua sa vad ce-o mai fi facand corina...nimic? again?

    RăspundețiȘtergere