joi, octombrie 15, 2009

Dimineaţă pe gustul meu

e vînt şi ador vîntul
cerul e limpezit
culorile toamnei s-au aşezat la locul lor
sunt mulţumită cu ce am făcut ieri:
- am fost la facultate, m-am întîlnit cu studenţii, drăguţii,au venit toţi 30, am împărţit sarcinile de seminar, văd că îi distrează ideea de curs la distanţă, pe net. Imi împărtăşesc din experienţele lor cu wizzair, în timp ce vorbeam vine Orange şi ne împarte cartele cu număr şi 4 euro. M-am văzut cu colegele, pupat faint, papapapapa
- mi-au intrat banii de bursă, prima tranşă, 1500 de euro. a trebuit să fug la bancă să-mi refac cardul în euro nefolosit
De făcut
-să-mi fac "o hire" cum zicea bunica să merg la colocviul Papahagi, numai şi numai pentru el
- să-mi iau biletul de avion: interesant cum schimbă ăştia de la wizz preţul de la o zi la alta
- să încep bagajul

2 comentarii: