marți, octombrie 27, 2009

Note

- tentatia romanilor de a merge repede la supermarcheurile straine: e o prostie, cred ca de cele mai multe ori marfa nu este verificata asa cum trebuie aici si preturile sint mari. Un nou lant "frantuzesc"- Simply (!!!). Un rahat in care doua sandviciuri fac 4 euro. Pe de alta parte, nu sint de acord nici cu " sa-ti pui de acasa", sa te cari, chiar si pe avion, cu chiftele, sa ceri, in restaurantele frantuzesti, gratare si mici
- expoatarea minoritatilor, la ei. Am vazut: soferii de taxi, amploatii la hotel, carausii de bauturi in tren. Exceptie: un domn imbracat in costum, taximetrist la Limoges, care mi-a si explicat falos, la inceput, istoria orasului, cu gesturi largi: vedeti doamna, pe primarie sint efigiile a 4 intemeietori ai orasului, dupa care a ratat intrarea pe strada, dupa care a spus, dragut " stiti, cunosc si eu un pic de istorie si daca ma laud cu asta, ma pierd :)", pe urma la sfirsit: " doamna, limuzinii astia, sint prefacuti si rai!". Bineinteles el nu e de pe aici.
Merci, dupa 24 de ore de calatorie, e tot ce aveam nevoie sa aud. Dar, cu un zimbet larg: " et, pourtant, bon sejour a Limoges"!
Ceea ce nu pot sa nu-mi doresc si eu.
P.S,
Aud pasi in hol. Deci nu sint singura in cladirea asta, ca un spital? Acuma nu stiu ce sa fac?
Sa
-ies pe hol ca o romanca, in papuci de casa, sa matur, sa arat ca "am venit"
- sa ignore, total
Voi ce ati face
P.S. la P.S.
Vad ca ei iau in serios gripa porcina, peste tot, usi, avertismente, sa porti masca, sa te prezinti la doctor, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu