joi, octombrie 22, 2009

Paris

aici voi sta in Paris, in 26, seara, noaptea, doamne ajuta cind ajunge wizzu.
e 48 de euro/pe noapte. initial am vrut sa stau mai aproape de Porte Maillot da cred ca m-am deplasat pe harta cam mult- am folosit google earth, venere.com- si ajung in zona Sacre Coeur si Montmarte. In fine, de acolo- mi-e groaza, va dati seama, singura, seara, sa caut strada, Cristi zice sa iau un taxi, probabil- a doua zi, pe lumina, iau metro si pe urma schimb la Republique si iau 5 pina in Austerlitz. De acolo tren.
Nu ma pling, am stat 3 ani in Paris, consecutiv, citeva luni per sejur si am ajuns sa-l cunosc destul de bine. E foarte bine organizat, da senzatia aia de gura de metrou, cu miros specific, cu nebunii orasului, cu scarile rulante si agiatia indiferenta tie, cunosc.
Da mi-e lene, mi-e groaza. As vrea sa fiu maritata cu Ion Tiriac sa ma duca cu jet-u la Paris si retur.
http://www.hotel-de-cabourg-paris.fr/

Un comentariu:

  1. no, bon voyage si bonne chance, draga! cum se zice pre limba noastra...enjoy paris! voi fi o cititoare la fel de fidela a blogului tau (helas, in ultimele trei zile am avut o problema de conexiune)daca-mi arati si poze si-mi impartasesti impresii. donne le bonjour a carla de ma part!

    RăspundețiȘtergere