marți, septembrie 29, 2009

Loco

ce se mai întămplă la Cluj? păi a început anul universitar, mai repede cu 3 zile. Fruntaşi să fim. La Cluj chiriile sînt muult mai ieftine ca în restul tării ( Monitorul de Cluj) în timp ce dl.rector a inaugurat noul bazin al UBB, cel mai modern din ţară, dar căruia i-au trebuit 5 mm ca să fie omologat ca olimpic (Yiua de Cluj) - ce mai contează! In rest, începe Toamna muzicală clujeană, centura sau autostrada Turda- Gilău e aproape gata, Ţălnar e supărat pe Sisi, Mureşan zice că CFR o s-o bată măr pe Einhoven, joi, iar Viruşii verzi, preferaţii mei, se ascund de ruşinea pierderii cu 0-7 cu Poli Timişoara.
Orice vreţi să aflaţi din oraş, intrebaţi-mă!

8 comentarii:

  1. http://www.monitorulcj.ro/cms/site/m_cj/news/sisi_facut_praf_de_talnar_73573.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc lui Dan Ginguta! ce pot să-i ofer? un pahar cu lapte sau deja a trecut la supică?
    e tare drăguţ

    RăspundețiȘtergere
  3. 2 ani şi zece luni. mici, bere şi manele. duminică desfac o bere, întreb nevasta. vrei? nevasta zice nu. tudor zice, eu vreau! i'am dat două peste ceafă, l'am trimis să'şi cumpere singur.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mai e mult pînă te trimite pe tine să-i cumperi

    RăspundețiȘtergere
  5. mă trimite după altele, momentan. când îl iau de la grădiniţă caută în buzunar şi întreabă: ai adus ceva bun? am fost cuminte! te iubesc, tati! ce'ai adus bun? şi cum rezist in faţa cuminţeniei şi iubirii lui, mereu mă fraiereşte să'i iau ceva

    RăspundețiȘtergere