vineri, septembrie 25, 2009

La dentist

Am trecut cu bine şi peste a doua vizită. Dănuţa se menţine în cele 5 măseluţe. Ba i-aş mai da şi un bonus, fiindcă trecea de la un scaun la altul- venise un nene de peste 70 să-i scoată un molar de minte!!!dar avea si Parkinson, săracul. ( cred că şi altzheimer). Dana a vorbit frumos cu el, i-a explicat tot ce face zbierînd pentru că evident tipul nu auzea. A liniştit-o pe soţia lui şi cînd au plecat capul la suma datorată i-a lăsat să plece cu promisiunea că vor plăti. Mi-a explicat- e cabinet particular, lumea vine programată dar sînt o grămadă care vin aşa, ca la dentist...şi ea îi serveşte pe toţi. O admir. Pentru cât sta în picioare, câte halene îndura, fiţe şi histericale. Dar eu am fost cuminte şi m-a lăudat chiar ea. Aşa că îmi acord şi mie o jumătate de premiu, de oricare. Nu prea mult, că mai am de mers pînă ca zîmbetul să-mi străluceasca la fel ca în desenele animate :)

4 comentarii:

  1. si cand va straluci, va sclipi orbitor asa ca in desenele animate, facand "ding"?!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place teribil poze de titlu (?!?) a blogului. dac-ai sti cat m-am straduit eu la mare sa "fotez"numa' linia orizontului, fara capete si spinari in mare. pe alea din poza ta le inteleg bine. pot ghici?

    RăspundețiȘtergere
  3. exact!
    îţi dai seama e senzaţie voi face la Paris!dar poate că ar trebui să-l personalizez, zicea Dana că acum se pun plombe colorate, la copii...

    RăspundețiȘtergere
  4. da,ei sînt. era ultima zi înainte de plecare. de fapt s-a şi stricat vremea, în sensul că azi e vară, mîine toamna. Dar mîna artistei nu o ghiceşti, în spatele camerei?

    RăspundețiȘtergere