sâmbătă, septembrie 26, 2009

Gunoi


Despre nesimţirea şi răutatea clujenilor voi mai vorbi. In această rubrică mă voi referi strict la cea a edililor, mai precis a primarilor, Boc şi Apostu. De ani de zile duc cu ei un război pierdut care are ca obiect un punct gospodăresc, savant spus, un gunoi şi la propriu şi la figurat, amplasat în apropierea casei mele. Povestea începe prin anii 70 cînd comuniştii au hotărît sa-şi tragă ei un cartier de blocuri de lux în faimosul cartier fost boieresc Andrei Mureşanu. Zis şi făcut: aveai casă şi grădină pe strada Anatole France, grădină ce se întindea pînă-n strada Braşov? uită. De mîine mai ai vreo 300 de metri şi să zici mersi că nu ţi-am luat şi casa. Si se mutară ei, toată protipendada epocii pe noua strada Muscel. O duc bine şi azi, nu vă îngrijoraţi. Doar că, s-au gîndit ei, cum să le pută un gunoi sub nas, la bloc? Nu, sa-l punem cît mai departe, tot pe strada Anatole France la nenorociţii ăia chiaburii dracului. Si acolo l-au pus. Acuma că că el deserveşte un cartier întreg, başca tot oraşul - chiar acum am suprins un nouveau riche ce îşi arunca O sticlă de wisky din maşina! în care îl asteptau nişte copii cu baloane de la Mac- ruşinat că fotografiam a plecat dar cred ca în Merţanul de lux avea un tomberon întreg! ce mai contează! Se adună acolo de la capace de budă, geamuri sparte, canapele, lemne, crengi tăiate, televizoare, frigidere, lista e deschisă.

De doi, ba chiar trei ani, fotografiez şi trimit primăriei la domnuleprimar.ro

Nimic. Zero. Nu există problema. Ba chiar Boc s-a enervat cănd, primar fiind atunci, ziaristul Novăcescu l-a atenţionat că există o problemă semnalată cu seriozitate de un cetăţean responsabil. Nu, noi trăim în oraş de cinci stele!

Nu mă voi lăsa. Voi fotografia în continuare. Voi face o expoziţie de fotografie-gunoi. Mă voi lega în lanţuri de ghena. M-am săturat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu