miercuri, septembrie 30, 2009

Ce am de făcut

Să intru pe net, pe siteul UBB, să caut ordinul rectorului, fără de care nu pot pleca din ţară. Il printe apoi la semnat- şefa de catedra, şefa de departament, decan, etc.
Să merg la facultate, am primele doua ore- curs opţional la anul 3- lejer, le prezint materia şi bibliografia
Să găsesc loc de parcare în centru! asta e cel mai complicat, după ce că nu ştiu parca, am impresia că am o ditamai măgăoaie şi nu încap intre alte două maşini, nu ştiu cum se numeşte asta, eroare de aproximaţie:), nici nu sînt parcări
Să merg la notar unde semnăm acordul pentru ieşirea din ţară a minorului cu un singur părinte
Să merg la bancă să plătesc rata- nenorociţii de la rbs, mă sună ca demenţii de parcă nu o plătesc de fiecare dată
Să ajung acasă, să fac de mîncare
Să iau copilul de la şcoală la 3
Să merg la dentist la 4,30-penultima vizită
A, să caut o agenţie care face tiketing să-mi iau şi eu biletul de avion

3 comentarii:

  1. ha! inteleg foarte bine ce zici despre parcari. eu am ajuns la vreo 8000 de km si tot am emotii cand merg cu spatele sau cand parchez intre doua masini desi nici eu n-am o "diatamai magaoaie". se pare ca noua, femeilor, ne lipseste gena aia. fratele meu drag e tare contrariat zicand ca "tu nu stii sa mergi chiar numa' inainte?" sotul meu, la fel de drag, incepe sa fie nervos.

    RăspundețiȘtergere
  2. fa si tu cum fac eu: caut unde-s doua locuri libere, chiar daca e mai departe de unde vreau eu sa ajung. acolo, incap sigur!

    RăspundețiȘtergere
  3. si cel mai mult si mai mult imi place parcarea de la kaufland, in cursul saptamanii, from 9 to 5, cum se zice.

    RăspundețiȘtergere