sâmbătă, septembrie 26, 2009

Ce gătim azi?

M-am trezit nepermis de tîrziu, pe la 10, aşa că am renunţat la cultură- oricum prezenţa mea la congres era doar de formă, neavînd privilegiul să şi "grăiesc"- asta e doar pentru iniţiate, gen SJ şi LT... sau nelipsitul SB. Le-am urat ceva de bine în gînd şi m-am decis să mă ocup de cele adevărate, adică de mâncare. Că doar totul trece prin stomac, nu?
După ce ieri m-am chinuit o oră cu spălatul unui kg si ceva de spanac care s-a mîncat în cinci minute, azi m-am hotărît să trîntesc ( a n-a oară) o ciorbă de fasole verde plus nelipsitele şniţele ( care au devenit un fel de prelungire a mîinii mele, le fac şi în somn). Pentru noi, răsfăţatele, mă gîndesc la ceva feuilletaj, ceva bling bling miam miam, rafinat. Revin, deci, dar aştept şi propunerile voastre.
P.S. Nu toate au norocul să le trimită mamii sufertaşul, hi,hi...

3 comentarii:

  1. aşa-ţi trebuie dacă nu redirecţionezi nişte eclere...

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am cum sa le directionez, ca le-am si uitat gustul de cand cu mutarea fratelui in proximitatea mamei. deh! acum e randu' lui sa fie ajutat, ca al meu a tot fost...

    RăspundețiȘtergere