miercuri, septembrie 30, 2009

Banc

Fiindcă sînt un pic cu fundu-n sus, nu ştiu de ce, că am făcut cam 80 la sută din ce mi-am propus, să vă zic un banc auzit azi la facultate-precizez, cea de litere, unde lucrez-
Un ardelean şi un negru în compartiment, stau faţă în faţă.
Negrul scoate tacticos un ziar. Ardeleanul sfios, se codeşte se fîţîie pînă reuşeşte să vadă numele ziarului: Szabadsag
Atunci se inghesuie în colţul de la geam şi strecoară printre dinţi: nu-ţi ajunge că eşti negru!

Ce bancuri aţi auzit azi?
Cel mai bun, un premiu, special

Un comentariu:

  1. tot cu minoritari sa fie:
    Intr-o dupa-amiaza un vanator trece prin padure si deodata vede un tigan legat la mijloc cu o sfoara atarnat de o craca. Vanatorul intreaba:
    - Tigane ce faci, ma, atarnat acolo?
    - Uite, m-am spanzurat, vere....
    - Pai sfoara trebuie sa ti-o pui in jurul gatului, prostule!
    - Am incercat manca-te-as, da ma sufoc!

    RăspundețiȘtergere