sâmbătă, septembrie 11, 2010

Unde erati de 9/11?

A trecut ceva timp, nu?
Eu eram in bucatarie, like usual, gateam. Realitatea sau Protv, nu mai stiu, da breaking news. Dau pe CNN si prind exact momentul in care al doilea avion intra in turn. apoi turnurile se prabusesc.Il sun pe tata, zice sa nu ma panichez. O sun pe prietena mea, in New York. Era in drum spre servici, nu au mai ajuns in Manhattan, au ramas blocati pe un pod, pina seara tirziu. Agitatie, senzatia de sfirsitul lumii, al treilea razboi mondial.
Pe 18 moare bunica, de ziua ei, la 87 de ani. La inmormintare preotul incepe cu "in aceste vremuri tulburi..."si povesteste ce s-a intimplat cu avioanele si turnurile, etc. De parca bunica mea ar fi avut ceva cu asta. Termina cu o amenintare apocaliptica. tin minte ca m-am enervat cumplit.
Intre timp am mai citit ceva carti, vazut ceva documentare. Nu cred ca a fost o minciuna, poate mai degraba o mare prostie, plata arogantei.
Voi?
ps. in afacerea Vintu am remarcat cum la descinderea soldata cu ranirea catelului- oh BB ou es-tu?-se vede cum coboara dintr- o masina, pe linga mascatu nemernic si o tanti cu fusta lunga, slapi si o Plasa! oare cine era si ce voia??ha?

4 comentarii:

  1. eu eram in saantier, cu mesteri care montau centrala. auzisem la radio stirea si am dat drumul la tv. si eu am vazut al doilea avion care-a intrat in turn. nu intelegeam ce film dau astia la ora asta. si inca cu vocea lui melinescu, parca.
    ps am vazut-o si eu pe tanti aia cu fusta lunga si plasa. sa fi fost procuror? ca daca era politist, avea uniforma si bocanci. mascatu' nemernic era, cred, mai speriat decat insusi vintu.

    RăspundețiȘtergere
  2. care nu era acasa...si ai vazut cum tinea ala pistolu, cred ca dincolo de usa isi pusese mina la ochi, haha

    RăspundețiȘtergere
  3. eu eram cu maica'mea si cu frate'miu la bucatarie, stateam la cioce. La un moment dat a aparut taica'miu cu vestea. Noi nu l'am crezut, am zis ca face misto, ca mai are obieceiul:)) Dar cand a venit si'a doua oara ne'am dus la tv si'am ramas ingroziti!

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca tanti cu plasa era....plasatoare. intrebarea e ce plasa ea?! ca doar n-o fi fost pizza girl, naaaah, ar fi avut o cutie in mana, nu o plasa de-un leu.

    RăspundețiȘtergere