marți, septembrie 21, 2010

Doua nebune si un cretin

mi-e tot mai scirba de viata politica romaneasca. Din ce in ce mai clar ca nu s-a schimbat nimic, absolut nimic, de dinainte de 89, de 40, de IH. Un limbaj politic neevoluat care se defineste prin invirtitul in jurul cozii a unor personalitati mai mari ( in umbra) decit functia: exemplu, Roberta Anastase. Nu stiu ( dar de fapt stiu) prin ce trista conjuctura a ajuns aceasta fiinta elefantina presedinta camerei deputatilor. Cert e ca da un aer de ciorovaiala casnica sedintelor din parlament. Ciorovaielnica este si Oana Niculescu-Mizil Stefanescu Thomes! Un pic mai zburdalnica si aparent mai tinara, s-a trezit sa vina azi imbracata in zeghele pe care trebuiau sa le poarte nu numai bunicu-so ci si tata lui Anastase ( fost director la uzinele 1 Mai din Ploiesti pe vremea lui Ceausescu) si Basescu si Paunescu si toti nemernicii de activisti de partid!
In plus s-a mai trezit un loser, pe numele lui Remus Cernea, un neica nimeni ajuns sa candideze la presedintia tarii si sa mai si fie luat in serios de niste jurnalisti timpiti, sa creada ca va ajunge vreodata altceva decit ceea ce este.
Pacat. Tot mai des cred ca ne-am ratat sansa, pe vecii vecilor.
Si noi, care am stat fara curent, fara apa calda, fara sapun, fara ciorapi, pe vremea lui Ceausescu, "gindim liber". Mi-e scirba.

4 comentarii:

  1. Nu mai bine te uiţi la un film? Zău aşa! Eşti tare de nervii capului si chiar masochistă, dacă insişti şi încă mai deschizi televizorul! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mai, eu numai asa pot sa gatesc, in draci! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama, inseamna ca iti iese o salata de vinete a I-a.

    Auzi, Corina draga, am si eu o intrbare, da nu vreau sa te superi, asa ca daca vrei raspunzi daca nu, nu.

    Tu esti (in general vorbind) asa mai de dreapta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ps. Cand ai spus de cretin, am crezut ca te referi la Ponta.

    RăspundețiȘtergere