luni, septembrie 06, 2010

Lista de lectura, scoala Cluj, anul de gratie 2010

bine, poate nu am fost eu un geniu, poate eram o provinciala din Blaj, orasul scolilor, dar eu la 13/14 ani nu citisem asta
Agirbiceanu, Povestiri
Andersen, Povestea vietii mele
Bauby, Dominique, Scafandrul si fluturele
Blaga Lucian, Hronicul si cintecul varsetlor
Borges, Jorge Luis, Cartile si noaptea
Calvino, Baronul din copaci
Caragiale, nuvele
Cartarescu, Pururi tinar
Cella Delavrancea, Dintr-un secol de veac
Coelho, Paul, Alchimistul
Creanga Ion, Opere
Dickens Charles, Marile Sperante
Drumes Mihail, Invitatie la vals ( 4 titluri)
Eminescu, Cezara
Folwes, John, Colectionarul
Hogas Calistrat, Pe drumuri de munte
Kazanttzakis, N., Alexis Zorba
Minulescu, Corigent la limba romana
Sadoveanu, Hanul Ancuteil/Baltagul
Salinger, De veghe in lanul de secara
Tolstoi, Ana Karenina
Voiculescu, V, Proza
okay. voi cite ati citit din aceasta lista, prieteni?

9 comentarii:

  1. acum sau la 13-14 ani? atunci nu le citisem ca inca nu mi le daduse sora mea mai mare, corina, spre lectura si nu-mi daduse nici caietul ala de lecturi obligatorii sa copiez rezumatele si sa-mi deschida gustu'.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai eu unele nu le-am citit nici acum, de exemplu pa coielio!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca pe borges si pe kazantzakis i-am citit in studentie.

    RăspundețiȘtergere
  4. fowles, la fel. coielio, bine zis, nici atat. cred ca avem lacune, draga.

    RăspundețiȘtergere
  5. pe Fowles l-am vazut pe HBO, Colectionarul e misto, film de groaza cu suspans.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu cand aveam 13/14 ani nu citisem toate din lista ! datorita faptului ca nu erau scrise ! unele dintre ele .

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeule!!!
    Ce dracu-i asta???
    Listă de lecturi?
    Asta-i culmea apogeului!!!
    Dragii mei, dăscăliţele-astea nu-s normale!!! Păi, n-au cetit ele, că, dac-ar fi cetit, ar fi ştiut că De veghe în lanul de secară nu-i de mintiuca unui copil între pubertate şi adolescenţă... Noroc cu Kazantzakis, că mai şi fac haz de necaz amu... Doamne fereşte!

    RăspundețiȘtergere
  8. draga mea, e doar un extras, lista e mai lunga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu mă omorî!
    Şi-a trecut de testul psihologic doamna aia profesoară?

    RăspundețiȘtergere