luni, august 30, 2010

Mirlani la volan

am ajuns să nu mai pot trece strada în siguranţă, în Cluj, dragă. acum o săptămînă, duminica, mergeam şi eu aşa, provincial, la plimbare în oraş. In Cipariu  este un semafor care dă verde şi pietonilor şi maşinilor de pe un sens. Dau să trec dar văd cu coada ochiului o maşină care vine cu o viteză prea mare. Mă opresc, fac cîţiva paşi in spate, ăla opreşte la milimetru. Ii fac cu mîna un gest larg, să treaca el primu. Si incepe, striga de la volan: da treci cucoana odata. Nu trec si atunci incredibil, invirte  volanul, sa  ma calce pe marginea trotuarului unde eram!!! Incredibil! Se potoleste totusi si pleaca cu mare viteza in sus pe Brincusi. Eram cu mina pe telefon sa sun la politie.
asta e circulatia intr-un oras de cinci stele!!!!
acum citeva luni fiul unei colege, ucis pe trecerea de pietoni. vineri, o mama cu un bebelus zdrobiti pe zebra!
asta e Romania, tara in care traim, tara tuturor posibilitatilor!!!
vorba lui Istodor, Muriti!!!

3 comentarii:

  1. si-n alba-i la fel numa' ca nu-s in stare soferii sa opreasca la milimetru. sincer, ma simt mai in siguranta de cand conduc decat pe vremea cand eram pieton si abonat la dacos. desi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne fereşte!!!
    tot îmi aduc aminte de-o cocoană de m-am buşit eu cu ea la Blocu Turn (cred că v-am mai povestit, da-i antologică):
    „io nu ştiu, doamnă, ce dracu aveţi cu mine, de tăţi în uşa dreaptă mă loviţi!!!”
    TRIST!!!

    RăspundețiȘtergere