luni, august 02, 2010

Despre brandul de tara

dincolo de scandalul si bancurile mai mult decit haioase cu frunza- mi-o inchipui pe ministreasa injurind printre dinti breasla jurnalistica. e clar pentru mine ca e incompetenta si imatura, dar nu despre asta e vorba- brandul de tara de vizitat, asa cum a fost el prezentat, imi pare a fi bun, acceptabil, realist. De ce:
- si noua, ca familie, ne place sa exploram. Asta nu inseamna ca pleci ca un nebun si pui legat la ochi degetul pe harta. Dar te lasi totusi dus de un anumit feeling in legatura cu tara respectiva: asa am facut de exemplu in Franta, unde am ajuns la un castel cu proprietari, iesit din circuitul turistic traditionl dar unde ne-am simtit extraordinar, cu toate asteptarile implinte. In Romania, sa faci asta ca turist inseamna sa depasesti faza cu Dracula, Casa Poporului, Bran, Peles, sa mergi pe carari inca nebatute de tot, cum ar fi cetatile fortificate, drumurile vinului, Maramures ( inca). Am vizitat recent Viscri, Cirta, Gradina Zmeilor (Salaj), satul Glod de linga Sighetu Marmatiei si vreau sa va spun ca am fost si sint mindra de asemenea peisaje si "locatii".
-inca am impresia ca mai exista locuri total neexploatate
- sint convinsa ca o vacanta "la tara" cu mulsul vacii si taiatul porcului, traditional, are si va avea succes
Din pacate toate astea nu aduc bani, fiind un turism de nisa, dar poate e mai bine asa...cine are nevoie de o liota de chinezi facind poze unei Gioconde?
Glod, Maramures
Viscri, Brasov
Cirta, Sibiu
In toate aceste locuri am aflat de existenta unui mic circuit de turisti fideli. Poate ca logo-ul potrivit pentru brandu Udrea era  "din gura-n gura" :)
In fine, enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu