luni, august 16, 2010

Sorrento

văzîndu-l aseară pe Mircea Badea povestind cu umor vacanța lui în Italia, pe coasta Amalfitana, mi-am adus aminte de concediul nostru de acum 4 ani deja, poate mai multi, in același loc. Pentru că nu găsesc fotografiile, deocamdată, iată hotelul la care am stat, hotel Delfino, unde la fel cum povestea simpaticul Badea, coborai muulte scari ca să ajungi la cameră, dar, desigur, era si lift, chiar unul ultramodern si sigur oentru mine, eu care sufar de claustrofobie.  Sigur era unul și la hotelul lui Badea, dar s-a alintat el nițel. Lumea, italienii, familia, pentru ca da. hotelul era o afacere de familie, a fost extraordinar de drăguță, poate pentru că eu vorbesc italiană, poate pentru că am cheltuit la ei destul de multe mii de euro ca acum ei să ne trimită oferte de sejur aproape gratis. Bine, atunci nu era criză și noi eram mai tineri, mai nebuni.
.http://www.hoteldelfino.com/
Oricum, locurile sînt superbe...nu au nicio legătura cu lumea în care trăim noi, acum sau in vecii vecilor.
aș sta acolo o vară, un an, o viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu