luni, august 16, 2010

In memoriam-Istvan Mezei

poate ar fi trecut vara si nu as fi scris ceva despre el, Istvan, eroul nostru CFR-ist. E deja tirziu cind o fac dar acum, cind vad pe geam cum cad frunzele in semn de toamna aruncata peste noi si cind merg la piata noastra, cind vad un copil pe care l-am terorizat cu intrebarea "ce face Istvan", o luna, doua trei, patru, hai cinci, sase, de cind Istvan s-a imbolnavit asa, pe neasteptate si a zis ca-l doare spatele, intr-o zi, inainte de Pasti, la spital!! ce spital, nimic, nimic, nu s-a putut face nimic.
As fi dat orice sa fie bine, orice.
Dar.
Corpul asta nu ne iarta, cind o ia razna. Nu exista ragaz, te transformi intr-o leguma- scuza-ma Istvan dar cred ca ai fi ris la gluma asta- ca esti intr-o clinica din Londra sau aici.
A spus vinzatorului de ziare " spune  salutari tuturor femeilor frumoase din piata".
Sper sa te fi gindit si la mine, Istvan draga!
http://cfrmania.gsp.ro/stiri/9514/galeria-kvsc-adio-istvan-mezei.htm
hai CFR!
asta strigam noi, eu si Sergiu cind mergeam in Engels, hai CFR pe frig, pe gheata- tin minte ca i-am zis "imi e asa de frig, Istvan, ma dor miinile de frig" si el ma dojenea" da cum, Corina, nu are cine sa faca masaj??"si asa l=am convins sa-si faca un cont,pe facebook, cont cu doi utilizatori, si azi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu