vineri, mai 14, 2010

M-am sucit!

imi place de Basescu! cum a stat el aseara ca un profesor, asezat in fata masutei de la Mobexpert si a explicat ziaristilor si noua, apasat, aparent calm si oarecum dezorientat, de fapt tot mai dezorientat spre final, cum e criza, cum nu se mai poate asa, dar totusi nu e asa de grav, dar situatia nu e roza, ca trebuie luate aceste masuri dar totusi se pot lua si altele ca nimic nu e batut in cuie, ca nu e un capat de tara daca se amina acordul pentru tana asta, ca se taie 25%din fondul de salarii, ba nu, din venitul individual, ca el o sa dea afara 25%din angajatii de la Cotroceni, ba nu, prima data o sa taie salariile, etc. Buun. Deci mesteca el ce mesteca aceste cuvinte, reusind performanta sa nu dea vina pe nimeni, abtinindu-se de data asta si fata de Tari cu gasca lui si fata de propria-i gascuta. Ma rog, un discurs absolut plictisitor, nici macar amenintarea aia cu protestatarii nu a fost prea dura...o lehamite prezidentiala, un post coitus evident, dupa precedentele iesiri viscerale.
Dar nu asta voiam sa spun; ah da. Ce m-a indignat ieri a fost prestatia absolut jalnica a ziaristilor, ziaristelor prezente. De la mimica- cind credeau ca pun o intrebare incuietoare zimbeau timp si complice- adica stiti dumneavoastra domnule presedinte, ma scuzati ca trebuie sa va intreb asta, absolut toti au avut atitudinea asta slugarnica, in afara poate de ziaristul de la Protv, aceasta caciuleala, plus un cretinism acut- una il intreaba ce parere are despre ce ar fi zis Iliescu pe blogul lui. Basescu :" ce a zis, mai exact?" Asta " nu stiu ca nu am citit". Basescu o trimite la loc, evident. Doamne dumnezeule, cine sint astia si cine ii plateste???
Total nepregatiti, inculti, obsedati ( cum ar fi Tolontan care stie sa vorbeasca dar o tine pe-a lui cu patinoarul ala si Basescu l-a incuiat rapid). Si Sorina Matei de la Antena histerica : "cine, cine o sa plateasca?!??"
Nu va faceti griji domnule presedinte ca mogulii nu vor sa va rastoarne, ca altfel ar fi invatat-o pe micuta ce sa va intrebe. Ar fi facut-o in campania electorala.
Mi-am dat seama de jocul asta de-a soarecele si pisica pe care-l practica mogulii mai demult. Nu stiu de ce, deocamdata, le sinteti convenabil. Tocmai din aceasta cauza sinteti vulnerabil.
Asa ca imi place de Basescu si m-am hotarit sa o dau dracu de criza, viata e frumoasa!
V-am pupat.

6 comentarii:

  1. Da ! da' nu se compara cu Iliescu ,a?

    RăspundețiȘtergere
  2. Crinogeoana nici nu intra la comparatzii, sunt infantili dpdv politic !
    Iohanis insa m-a dezamagit...
    Vezi de ce
    http://blogary.ro/2010/05/am-intilnit-si-nemti-idioti-azi-klaus-johannis/

    RăspundețiȘtergere
  3. un demagog mai mare ca Basescu nu am intilnit. De fapt nici Ceausescu nu era asa de lipsit de scrupule ca acest personaj jalnic. Sper sa primeasca ceea ce merita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mîmică, da a zis cumva domnu Președinte dacă o să bage accize la leuștean? Mie mi-e frică...

    RăspundețiȘtergere
  5. Tanti Jeni ! la leustean nu-s sigur, da' morcovu e la liber...

    RăspundețiȘtergere
  6. We are the champion !

    RăspundețiȘtergere