duminică, noiembrie 15, 2009

Limoges, inca o data


daca nu m-am convins, trebuia sa mai incerc. asa ca m-am dus la Office du Tourisme si i-am intrebat pe sleau : ce pisici pot eu sa fac in Limoges. Hotarita, doamna de la ghiseu mi-a dat vreo 50 de pliante cu diverse actiuni artistice si locuri indepartate pe care oricum nu le puteam viziona. Am zis: vreau sa plec, sinteti Office du tourisme, dati-mi numele oricarei companii aeriene sau terestre cu care sa ma car de aici. Bine, am nuantat, am zis vers Vienne ou toute destination est europeenne.

Inainte sa ma trimita aia la Istambul, a venit o alta doamna care m-a lamurit: veti merge in excursia guidata prin Limoges, duminica, de la ora 15. Dureaza 2 ore. Era draguta si avea sarm. asa ca am platit, in avans, 5 euro.

Azi de dimineata, ploua bine- asta e altceva limogeois-sa spun asa, sima gindesc:ma excursia asta nu se mai face, da, totusi e bine sa merg pina acolo.

Si ce vad:

prima poza
daca vreti continuarea, comentati pe blog
daca nu, nu

3 comentarii: