vineri, noiembrie 20, 2009

the countdown!

in sfirsit numaratoarea inversa...4,3,2,1 start!
despre insuccesurile relative ale acestei vizite de lucru, trebuie sa facem un briefing, draga Cora si Moni. si Cristina.
Cora, in afara de vinaigrette, ce ti-ai mai dori?Iar tu Cristina?
Moni, tie ti-as trimite un Limoges da mi-e ca se sparge. mai bine ti-l inminez oficial la vara pe care o astept din tot sufletul
by the way fetelor, scoateti-va cojoacele din dulapuri, se poarta. plus reactivati tantile care croseteaza, se dau bani buni pe bluze labartate, cu ochiuri mari, rochii tricotate-imi plac mult de altfel-caciuli si fulare de toate soiurile.
baietilor care au mai comentat pe aici adica mister . si mitica - probabil nu a mai scris ca sunt anti-basescu??- sa stiti ca tocmai s-a bagat pe piata beujaulais de anu asta...

5 comentarii:

  1. nu stiu daca avem ce sa facem cu cojoacele, ca la cluj vine primavara. e soare si destul de cald. rochiile tricotate si mie imi plac si bluzele labartate. numai ca tre' sa slabesc, ca sa pot purta asa ceva :(((((

    RăspundețiȘtergere
  2. mm((si eu m-am ingrasat 2 kg...de stres
    de-abia astept sa vin acasa sa le dau jos!
    da intereseaza-te de o tricotareasa, sa zic asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu una, asa ca vino degraba :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. n-am starea necesară. 's ca o pastă, mă scurg în fiecare zi. stau la lucru, doar. n'are legătura cu băsescu, am nevastă liberală.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc ca te-ai gindit la mine... pupici...si aici se poarte rochiile tricotate, dar scurte.. poate o sa port si eu dar la pantaloni..:)

    RăspundețiȘtergere