sâmbătă, noiembrie 28, 2009

muzica

ce am ascultat noi in lungul drum spre casa- de fapt am plecat de la Salzburg pe la 7 am si am ajuns aici pe la 18,30, deci biiine.
precizez ca eu am ales melodiile fara ca soferul, care este un as si! in acest domeniu, membru al fanclub Cornel Chiriac si cultura generala masiva on topic, sa protesteze:
albume: Chris Rea- in principal Road to hell, John Denver ( asta ii place si lui, de fapt e cdul lui)- Country Roads, Golden Rock Ballads-Hotel California, Phil Collins- Another day in paradise, Queen, Michael Jackson, Abba, Police, Sting, Billy Joel- I like you just the way you are, Zucchero, ACDC ( citeva date chiar tare), Rolling Stone si un cd care ne place amindurora si stim versurile: Blue Brothers, cu Clapton si Belushi. No pai ziceti daca nu ne-am distrat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu