sâmbătă, martie 12, 2011

Raceala plicitis, scirba

M-a pus spiritul lui Baudelaire sa ma vopsesc pe par- nu, nu am niciun fir alb iar culoarea mea naturala e superba, castaniu roscat, dar de, era 8 martie si voiam sa impresionez: rezultatul il stiti, am primit o garoafa si pardon o bomboana de la dl.prof Muthu dar asta numai pentru ca am intrat la el in birou cautind pe altcineva- si am tras o raceala a la Corina: nas infundat, cap umflat, fara auz si miros, fara febra dar cu o stare de nedescris. Asa ca am bolit si am mincat si invers drept pentru care m-am ingrasat in doua zile 2 kg., performanta de care sint evident capabila. Stare bulimica, mi-a revenit plicitisul legat de toti si de toate, de orasul asta stupid urit si ipocrit,  enervarea fata de lentoarea cu care se desfasoara lucrurile, de faptul ca nu pot face nimic, de elanul meu vs urita realitate.
Plus o scirba imensa fata de tembelismul autohton, tiganeala marunta de la tv, divort pepefifi, romanii au talent, imbecilitatea cu care se amplifica stirile, neprofesionalism, etc. Vreau 2 ore de tv pe zi, o sa ajung la certitudinea ca Ceausescu a fost un vizionar, stia el ce stia cu ce popor are de a face.
In schimb am citit toate cartile politiste marca suedezo noregiano islandeza publicate de Gazeta Sporturilor. Foarte interesante, desigur ca ma las eu captivata dar mi-a placut universul nordic si povestea...astept sa se termine seria si o sa le analizez.
Pa.

5 comentarii:

  1. In schema logica, nu te mai vopsi !
    "Vreau 2 ore de tv pe zi". De ce? Nu-i mai bine fara TV? Eu n-am de vreo 2 ani. Info iau de pe net, filme aleg si mi le dau cand am timp si chef.Si e bine,zic.
    "orasul asta stupid urit si ipocrit". Ce-ti veni, soro?
    Toate cele bune si fruntea sus !Sarut mana.

    RăspundețiȘtergere
  2. zise el din Italia. Mersi frumos, asa sfaturi as da si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac cartile politiste publicate de GS. :) ai luat si prima parte din trilogia lui Stieg Larsson atunci cand a fost publicata tot de GS, mai demult un pic?!

    RăspundețiȘtergere
  4. da,le-am luat pe toate trei dar nu mi-au placut asa de tare ca de ex. Annie Holt, Eroare judiciara.

    RăspundețiȘtergere
  5. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere