marți, martie 29, 2011

de toate

dl.Dancu face sondaje, acum, in direct, la RTV. Zice ca Iri e mai important ca Boc, ca orice in lumea asta din Romania.
centrul Clujului arata din ce in ce mai rau, cladiri degradate, seconduri peste seconduri.
vreau sa vina imperiul, oricare ar fi el, cu ceva autentic, culoare locala.
dar am mai zis asta. in rest, rautate, colege care mai de care urite si frustrate.
aveam eu un gind, mai de mult, sa scriu romanul, fara indoiala balzacian, al Catedrei de franceza de la Cluj.
Si naturalisto lombrosian.
dar va veni si vremea aceea.

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere