joi, iunie 17, 2010

Noul presedinte al CCR


Mai, eu nu am nimic cu dictatura veselportocalie ce tocmai se instaura.
Am mai trecut prin asta. Poate ca e nevoie, intr-adevar, ca ea sa se consume, sa arda in flacarile iadului, daca ar fi sa ma intrebati pe mine.
Am niste nedumeriri, totusi, legate de aspectul barbatilor ce o au in mina, puterea. De exemplu alesul Curtii Constitutionale, vezi foto.
Eu stiam ca la fete merge chestia asta, adica nu te imprietenesti cu una mai frumoasa ca tine, doamne fereste! Dar parca totusi, la nivel de presedinte, ma asteptam la altceva. Oricum, ati observat cit de uriti sint toti?

6 comentarii:

  1. Fata mea, e crizăăăăă!!!
    L-or fi pus pe dumnealui să fie leac de frică pentru ăi de n-au ce face cu banii, să-i ţină departe de trebonal adică...
    Ştii cum e:
    ”În ochii tăi văd tot Parisu...”
    Bla-bla... etc. ş.a.m.d. ...

    RăspundețiȘtergere
  2. nunu, e o chestie pisicologica aici, adica numai uriti, in schimb fetele, eee, blonde, planturoase...de fapt daca stau sa ma gindesc nici aici nu intra in tipar ca nevasta-sa nu e nicicum iar a mica, vaiii.
    hmmm, trebuie sa-i dam un telefon dlui Mircea Miclea, sa ne explice

    RăspundețiȘtergere
  3. daca l-am prinde in toane bune, cred ca ne-am distra

    RăspundețiȘtergere
  4. Îl putem întreba, de ce nu?, da, după mine, amu-i târzîu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Corina, te rog sa fi realista!Nu toti barbatii pot fi la fel de frumosi ca si Cristi, Sergiu sau ca si mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. hihi, ai dreptate, Horea, da de ce nu v-o fi pus pe unu din voi?

    RăspundețiȘtergere