miercuri, iunie 02, 2010

Cea mai frumoasa


care e mai frumoasa?
si daca da, de ce?

18 comentarii:

  1. a 2-a pt ca are trasaturi fine, foarte bine conturate. na!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu dupa gustul meu, dar oricum comparatia e dificila intrucat cadrele sunt foarte diferite: intreg trupul vs chip

    RăspundețiȘtergere
  3. uite, am postat alta fotografie
    acum ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut noua fotografie. bianca lu' bote versiunea retro?

    chiar nu stiu unde bati. si, mai mult, nici nu stiu exact cui ma adresez. am ajuns aici de pe blogul Simonei Tache. nu vreau sa dezvolt nicio polemica. mi-am dat cu parerea, exact asa cum ai invitat publicul spectator.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu e nicio polemica aici. era doar o parere.

    RăspundețiȘtergere
  6. ok. atunci care-i spilu'?
    ai intrebat....am raspuns singur in targ...acum ce?

    RăspundețiȘtergere
  7. la un moment dat m-am intrebat si am analizat daca nu cumva e o poanta: fotografiile sa fie ale aceleeasi persoane. am concluzionat, in mintea mea, ca nu. atunci unde e poanta?

    RăspundețiȘtergere
  8. ale aceleiasi persoane?! tanar tre' sa mai fie anonim ca altfel, demult, pe vremea mea, era o revista cinema, unde erau poze cu toate icon-urile astea de hollywood. da' azi...nici hollywood nu mai e ce-a fost, cata vreme s-a mutat britney spears in locul lui bette davis. poanta e ca e alt gen de frumusete, alt model, alta marie, adica.

    RăspundețiȘtergere
  9. respectabila doamna Coralia,
    nu cunosc personajele, la fel cum nepotii mei nu il vor (re)cunoaste pe Jean Constantin - asta ca e proaspata imaginea.

    am ajuns pe aici din intamplare. m-am gandit ca e o gluma, tipa din poza 2 imi place mai mult si prin urmare, am votat.

    asteptam o gluma. nu hulesc nu jignesc pe nimeni :)
    am 30+

    RăspundețiȘtergere
  10. hey, anonim
    iti respectam opinia
    chiar, Coralie, tu cu cine votezi?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ava, clar. M-am uitat în... ochii ei :)

    RăspundețiȘtergere
  12. aaa, il mai tii minte pe Toma Caragiu:" ava,eva,eva, ava...", haha, fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  13. ava, sigur ca ava. ca-i mai...expresiva.

    RăspundețiȘtergere
  14. stii Coralia, Ava seamana un pic cu matusa ta, Delia (?), de la Dunare. Tot asa de frumoasa e? poate ai o poza, sa o vedem!

    RăspundețiȘtergere
  15. A doua ! 'mi plac, asa , mai serioase oleak, prima are -o fatza cam vamp, parca-i trasa de tample-n sus si spre spate. Acu, vorb-aia , depinde la ce le folosim ! ( buumm !)

    RăspundețiȘtergere
  16. domnu mishu, e drept, doar ca socoteala din tirg nu e intotdeauna pe gustul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  17. nu, n-am poza, doina o cheama, stii tu bine ce frumoasa era...acum fiica cea mare e. fotomodel, cica.

    RăspundețiȘtergere