joi, aprilie 29, 2010

Vama Veche

Nu stiu altii cum sint dar mie mi se ridica parul in cap si ma trec fiorii cind aud de tinerii care merg de 1 mai la Vama Veche. Un mic sat de pescari care ar fi putut avea farmec transformat intr-un bordel si un VC-eu public. Plus toate constructiile aberante in stil new age of stupidity made in Ro. Plus hoardele de asa zisi rokeri sau ce-or fi beti de dimineata pina seara. Masini care mai de care din care urla manele. Fete disperate si uritite de fardul neogotic. Liberi se simt ei. Liberi sa li se pise altul in cap sau mai bime sa-i vomeze in fata la 3 noaptea. Oribil. Mi-e scirba.

7 comentarii:

  1. Nu se duc numai la Vama Veche să se îmbete muci de 1 Mai, ci și în alte stațiuni de pe Litoral. Ăia cu bani se duc la Neptun Olimp, de exemplu. Și se distrează la maxim. Ca băiatul ăla al nuștiucui care s-a îmbătat acum ceva ani și pentru că recepționera de la hotel l-a supărat a aruncat în ea cu sticle goale de bere. Cu una a nimerit-o pe femeie și i-a scos un ochi. Băiatul n-a pățit nimic, că se supăra tăticu. Femeia a rămas handicapată. Mamă singură cu doi minori. ”Băăăă... ce m-am dixtrat de 1 Mai, i-am scos ochiu lu proasta aia și n-am pățit nimic!” s-o fi lăudat viteazul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu la cele spunse de Cristian. Mie-mi place la Vama Veche pentru ca la toate terasele canta muzică rock, chiar manele n-am auzit, pe bune! De imbatat se imbata peste tot! E adevarat ca nu mai este Vama Veche aceea pe care o stiam eu in tinerete...

    RăspundețiȘtergere
  3. draga Georgiana nu stiu cind ai fost ultima data la Vama Veche dar trebuie sa fii ori teribil de masochist ori drogat ori lipsit de simtul penibilului sa mergi;indiferent de ce muzica se asculta locul ala e un jeg ordinar; parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am fost vreodata in Vama, dar ce se-ntampla acolo se inscrie-n tendinta de evoluare a Ro.

    RăspundețiȘtergere
  5. da, cum zic cei de la Catavencu: distrugeti Vama Veche!

    RăspundețiȘtergere
  6. da, acu sa ne luam de vama veche, ca jegu de la mamaia e prea cu sclipici.
    vama veche, dincolo de jegu prezent si prezentat la protveu, mai e (si a fost) si altceva.
    da hai sa mai distrugem ceva, ca-i cel mai simplu

    RăspundețiȘtergere