luni, aprilie 26, 2010

Ce mai ramine de spus?

Ce poti sa-ti spui cind te afli in fata mortii si ii simti rasuflarea? Cite ginduri ni se aduna-n cap acum, de ce? daca? oare? nu se poate! apoi "el era...". Pareri de rau, dureri sfisietoare. Un chip  pe facebook, Iancu Oarga, un baiat frumos, inteligent, nu avea 20 de ani. Intr-una din poze e cu nepotica lui de citeva luni. Fetele scriu bucuroase pe zid- fetele care il inconjoara mereu, in poze- "Iancu, ce bine iti sta ca tatic". "Ei, raspunde el, as fi putut fi deja ! dar mai am timp, mai am timp". Nu mai are.
Nesfirsita fragilitate a fiintei. E lectia pe care o invatam in fiecare zi? Nu, o invatam doar de la altii...pina in clipa in care.

7 comentarii:

  1. Odihneasca-se in pace.
    Trebuie spus ca ei sunt victimele lipsei de educatie sau de receptare a educatiei.
    Corina, ai fost pe kios noaptea cu hidrobicicleta ?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu. dar am inotat noaptea in mare, e drept, pe luna plina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-am pus frana alor mei 2 baieti cand voiau a merge pe Moldoveanu;s-au linistit mai pe,,joase,,! Vladeasa, Retezat. Am fost cu ei pe Caraiman si coborarea a fost pe Valea jepilor; Aveau 7 si 6 ani ! Si azi mi-aduc aminte de linistea ocrotitoare cu care-i-am inconjurat pe potecile ucigase versus iresponsabilitatea mea! Am vazut p-acolo, pe panta, cateva locuri de ''popas''. Dumnezeu sa-i odihneasca si pe ei !

    RăspundețiȘtergere
  4. mishulake, cineva trebuie sa mearga si pe cele mai periculoase drumuri...iar pe copii, oricit i-ai supraveghea, exista intotdeauna o clipa fatidica. important e sa aiba noroc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa ne ocroteasca !

    RăspundețiȘtergere
  6. Welcome back :)
    cautam stri despre Iancu Oarga si dau de tine. M-a tulburat foarte mult intamplarea asta, mai ales ca sambata dupa-masa am petrecut vreo doua ora uitandu-ne la grupul de tineri care se dadeau cu hidrobicicleta pe lac. Si ma gandeam ca au mare curaj sa se urce pe o astfel de ambarcatiune aflata intr-o stare jalnica.
    Imi pare foarte rau pentru Horica. Nu cred ca exista o durere mai mare.
    Dumnezeu sa-i odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa-i ierte si pe parinti sa-i aline cit de cit...

    RăspundețiȘtergere