joi, decembrie 30, 2010

American pig

am si eu prieteni in State care ar da orice sa refaca atmosfera Craciunului de acasa, in special partea cu taiatul porcului. Mai toti, ca stau in California, Detroit sau New York, se descurca cumva, cumpara carne si fac cirnati, ba chiar unul din ei si-a achizitionat o afumatoare sofisticata care a costat cit un laptop de marca. Asa ca ii inteleg pe romanii din povestea de mai jos, care m-a distrat teribil.
http://www.crimetime.ro/international/cea-mai-tare-poveste-cu-romani-in-america-luati-pe-sus-de-trupe-swat-pentru-ca-injunghiau-porcul-de-ignat.html

5 comentarii:

  1. la multi ani cu sanatate!
    Pup Corinoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut mana Corina ! Multi ani sanatosi! Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi, fericiti, sanatosi si banosi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere