miercuri, februarie 23, 2011

Ion Hobana

L-am cunoscut pe Ion Hobana in 2005, cind a venit ca invitat de onoare la colocviul "Jules Verne in Carpati" pe care l-am organizat la Universitate. Dincolo de conferinta inaugurala pe care a sustinut-o in Aula Magna a Universitatii- o sa caut fotografiile si o sa postez- si lansarea de carte la Biblioteca Academiei, Ion Hobana, omul, m-a cucerit. Eram intr-o perioda foarte proasta a vietii mele, imi murise tatal. Dinsul trecuse deja prin doliul pierderii sotiei. Acum, la cald, cind am aflat ca nu mai e intre noi, doua, trei imagini din minte si suflet- vor ramine acolo, pina voi muri si eu!
- pe o banca, in fata Catedralei din Alba Iulia, eu plingind dupa tata, Iona Hobana tinindu-ma dupa umeri
- urcind inspre Castelul din Carpati pe care l-am redescoperit, cu cartea in mina, la Rau de Mori
- intr-un balansoar, la focul de tabara din aceeasi excursie
revin cu fotografii
Ion Hobana a fost Un DOMN, ii multumesc ca m-a ascultat, m-a ajutat. Ii multumesc pentru cuvintele frumoase de sarbatori.
Dumnezeu sa l odihneasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu