vineri, februarie 11, 2011

Doua lucruri (grave) care se bat cap in cap!

Nu inteleg si nici nu ma bag ( macar atit bun simt mai am) in discutii ieftine si micute ( small talk) legate de Egipt si situatia de acolo. As spune chiar ca nu ma intereseaza, ca nu am cultura necesara unei abordari pertinente, ca, in general, orice as face si as vrea, chiar nu le pot sti pe toate!
In isteria generala a relatarilor istoriei noastre de azi, care face orice in afara de a se apleca asupra ei insisi ( cum face de exemplu in pace si prosperitate de atitia ani natiunea helvetica), in absenta vreunei incercari de definire a noastra ca atare ( ca natiune), ma gindesc totusi la coincidenta acelor miscari de strada si de interior ( vezi insistenta asupra reactiilor Casei Albe, unde urechiosu black and white nu prea o nimereste...) cu declaratiile extrem de suspecte dar concertate ale Germanei, Angliei si Frantei, azi, care denunta multiculturalismul ca fiind un proiect esuat!
ori am dormit eu timp de 20 de ani ori nu am inteles bine, dar parca asta era baza, trecutul prezentul si viitorul UE! Ne-am tras granturi in multiculturalism charte, fuste, rochii!
Cum adica, sa vii acum sa spui ca e old fashion, out, nici nu se mai pune problema? Ca islamul reprezinta o amenintare?Hmm. Sa ne mai gindim nitel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu