miercuri, octombrie 20, 2010

Ce se intimpla cu jucatorii de la CFR Cluj?

De ce mi-a fost frica nu am scapat: imi doream sa pierdem cu orice rezultat dar nu sa fim umiliti, sa ne batem curajosi pe teren, sa jucam nebun dar nu intr-atit incit sa ne dam doua atutogoluri si jumatate! Nu m-am uitat la meci, din superstitie, dar mai treceam din cind in cind, aud scor 3-2, onorabil, zic, numai ca pe urma comentatorul continua : au de ce sa se distreze nemtii si noi am fi facut-o in locul lor. Era ceva suspect. Baietii aflati in deplasare nu dadeau niciun semn, era ceva in aer. Si pe urma-l vad pe Cadu, rusinat, reporterul intebindu-l daca a stiut unde trebuia sa traga, in ce poarta???Sufera de confuzie spatio-temporala? Pe urma declaratiile de rigoare: am fost mai buni dar am avut ghinion, sansa nu a fost e partea noastra, nu e totul pierdut, asta e,, samd. In pur stil romanesc. Ce sa fie? M-am intebat, evident ca nu am mai putut dormi pina dimineata: Miorita loveste din nou? I-a apucat pe toti amocul? L-a blestemat fosta nevasta pe patron? I-a vrajit?
Pina sa ma desmeticesc, astept si opinia voastra

2 comentarii:

  1. nu exista asa ceva! Daca nu dadeam noi autogoluri, dadeau ei fix cite era nevoie. Din pacate cu Bayern chiar nu cred intr-o minune oricit de ambitiosi ar fi fost CJ

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, probabil. dar era o echipa slaba la ora meciului, cu muli accidentati, ar fi putut fi batuta, insa nu de vreo echipa din Romania, cum bine zici :)))

    RăspundețiȘtergere