joi, ianuarie 06, 2011

Legea invatamintului

I-am pus citeva intrebari azi lui Mircea Miclea, autorul principal al noii legi a invatamintului. Hitru cum il stim, cind i-am spus ca la mine in catedra trebuie sa astept dupa 3 sau 4 profesori care se vor pensiona acum nu la 65 ci la 70! de ani, m-a consolat cum ca "macar veti putea conduce doctorate"
( vezi pe http://www.campus.ro/)
Asa  ca dragi prieteni, imediat ce vo obtine abilitarea, va invit la doctorate, fara numar!
Cit despre noua lege, am impresia ca ea nu va dura prea mult, asa cum zicea cineva, ea de fapt a murit cind ne-a fost prezentata noua!

10 comentarii:

  1. Liber la doctorate, va sa zica? :) Stai un pic, sa-mi iau masteratul si te anunt! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si io si io! se mai poate?! jur ca ma voi stradui sa fiu...mai sclipitoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. ei si tu! tu treci direct la doctor honoris, cum adica!

    RăspundețiȘtergere
  4. oleeeee! traiasca abilitarea corinei!
    ps cat imi dau astia la salariu?!sau...la pensie?! ca pana se fac la noi toate modificarile, mai dureaza. totul e sa nu intri si tu la pensie pana atunci sau macar sa te mai lase sa director-iezi teze.

    RăspundețiȘtergere
  5. intrearea era cit iti iau astia la salariu?

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar ar fi interesant sa ma apuc de masterate si doctorate, acu' la batranete, ca tot a plecat fi-miu de acasa ... sa il fac de ras de la distanta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. da de ce sa il faci de ris?
    o sa fie mindru, sint sigura!

    RăspundețiȘtergere
  8. eh, ma alint si eu. de fapt, lenea e mare. :) iti dai seama, dintzolog cum sunt, sa ma apuc de vreun master in filologie ori in comunicare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere