vineri, decembrie 04, 2009

Prostia

Prostia este suferinta nedureroasa a inteligentei, spunea Cioran.
Fiind suferinta, presupun ca in spatele ei se afla o boala. Cronica. Benigna. Fiindca nu doare, se presupune ca acela care "sufera" de asa ceva se simte bine ba chiar e fericit, conform proverbului biblic. Dar oamenii doar prosti se intilnesc rar. De obicei un om prost e si rau e si meschin egoist vulgar etc.
Ei aseara, la "marea confruntare", am avut ocazia vietii mele sa o vad pe ea, Prostia, in faza pura, ca o perla neslefuita, ca un gram de aur de 24 de carate sau un diamant cu o mie de fete. Ca in fata frumusetii, am ramas muta.
Cum poti sa aduni atitea forte in jurul tau oameni valorosi: Maia, Mircea Diaconu, Topescu, Quintus, Johhanis, etc., un staff de campanie care lucreaza pentru tine, tineri care te cred, cum poti, ca atunci cind esti la un pas de victorie, sa faci o asemenea greseala...
hmm. Prostia poate ca nu-l doare pe cel care o poarta dar cu siguranta ii raneste pe altii.
mi-e scirba.
PS. sport, viata, sanatate. televizorul la gunoi. Traieste!

3 comentarii:

  1. vai, draga! te admir pentru puterea de a mai scrie si pe blog despre prostia care ne inconjoara! mie mi-e scarba, ca si tie da' royalement asa ca nu mai am forta sa si vorbesc despre asta. poate doar in fata unui pahar de vin alb, sec.

    RăspundețiȘtergere
  2. ca suparata tre' sa fii de nu mai scrii chiar nici o vorba?! ma simt frustrata, draga, ca ma uit zilnic dupa postari recente si...nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum faci sa taci atata vreme? cred ca sotul meu ar fi interesat sa afle terapia. sau...nu taci numa' pe blog?!

    RăspundețiȘtergere